Aby zyskać dostęp do materiałów o infografice produktowej skorzystaj z poniższego formularza zapisu. Linki z dostępem do 9 nagrań zostaną wysłane bezpośrednio na Twój e-mail. Są to wykłady, które były publikowane w grupie Infografika Polska w ramach Kreatywnego Wyzwania – Wyzwanie na słuchanie

Odbieram dostęp do materiałów



Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi na wysłany formularz i akceptuję Politykę prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę wycofać tę zgodę lub poprosić o usunięcie moich danych z konta pocztowego Administratora Serwisu.

DZIEŃ 1 – Czym jest infografika produktowa?

DZIEŃ 2 – Jakie są rodzaje infografiki produktowej?

DZIEŃ 3 – Eyetracking w badaniu infografiki

DZIEŃ 4 – Eyetracking – formy wizualizacji wyników

DZIEŃ 5 – Badanie przekazów wizualnych

DZIEŃ 6 – Dobre i złe przykłady infografik

DZIEŃ 7 – Zasada „Widzę i rozumiem” 

DZIEŃ 8 – Model Versus – narzędzie projektowe

DZIEŃ 9 – Infografika produktowa vs. zwykła grafika

Pozdrawiam kreatywnie,

l

Widzisz błąd w artykule? Zostań naszym bohaterem i poinformuj o tym!