Dzisiaj czas na podsumowanie Kreatywnego Wyzwania pt. „Wyzwanie na słuchanie”, które odbyło się w Grupie Infografika Polska. Wyzwanie wystartowało 18 marca i trwało do 31 marca. Tym razem było pasywnie pod względem realizacji projektów za to aktywnie pod względem słuchania. W ramach kreatywnego wyzwania odbył się cykl szkoleń w temacie infografiki produktowej. 

PYTANIA KONKURSOWE

Poniżej znajdziesz listę pytań, które zostały zadane w ramach konkursu wraz z wykazem prawidłowych odpowiedzi. Pytania zostały utworzone z wykorzystaniem formularza google tak, aby mieć możliwość sprawdzenia dokładnego czasu, w którym padła prawidłowa odpowiedź. Wygrywa osoba, która udzieli prawidłowej odpowiedzi jako pierwsza

PYTANIE 1

To pytanie stało się największym wyzwaniem naszego konkursu. Wiele osób zaznaczało odpowiedź A. Inspiracją był dla nas szablon amerykańskiego copywritera Marshalla Bone.

Poprawna odpowiedź:
B. Marshall Bone

PYTANIE 2

To pytanie również nie było tak oczywiste. Przeskoki wzroku pomiędzy elementami w technologii eyetracking nazywamy sakadą lub sakkadą.

Poprawna odpowiedź:
A. Sakada / Sakkada (z ang. saccade)

PYTANIE 3

Utrzymując poziom wyzwania 3 pytanie również nie było takie proste 😉 Wiele osób zastanawiało się nad tym, która z tych form jest infografiką produktową a która nie.

Poprawne odpowiedzi:
A., C.

OGŁOSZENIE PYTAŃ KONKURSOWYCH

29 marca w piątek w naszej grupie Grupa Infografika Polska został opublikowany post z pytaniami dotyczącymi treści przekazywanych w ramach wyzwania. Już w kilka minut po opublikowaniu postu konkursowego pojawiły się pierwsze odpowiedzi.

 

CZAS UDZIELENIA ODPOWIEDZI

Post z pytaniami konkursowymi został opublikowany o godzinie 11:43. Pierwsza odpowiedź padła o godzinie 11:47 jednak odpowiedź ta nie była poprawna. W drugiej kolejności o godzinie 11:51 została udzielona kolejna – tym razem poprawna odpowiedź. Osobą, która udzieliła właściwej odpowiedzi i tym samym zwyciężyła w konkursie jest Agata Woźniak. Gratulujemy serdecznie uważności, skuteczności i tempa odpowiedzi! 🙂

WYNIKI KONKURSU – WYZWANIE NA SŁUCHANIE

 

Poniżej znajdziesz listę wszystkich odpowiedzi ze wskazaniem czasu, w którym zostały przesłane. Pierwsza pozycja zaznaczona na fioletowo wskazuje poprawne odpowiedzi. Pozycja zaznaczona na ciemno-zielono z fioletową ramką to poprawna odpowiedź, która została udzielona w minucie 11:51 przez Agatę Woźniak.

NAGRODA – KURS ONLINE

NAGRODA

Dla zwycięzcy naszego konkursu zostaje przydzielona nagroda w postaci dostępu do pełnej zawartości kursu online o infografice produktowej. Kurs online: Jak tworzyć infografiki produktowe?

CO ZAWIERA KURS? Nauczysz się tworzyć infografiki produktowe, od koncepcji aż po realizację. Zobaczysz, jak skutecznie sprzedają się doświadczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znaleźć unikalne wartości twojego produktu lub usługi i nauczysz się je wizualizować oraz właściwie umieszczać grafiki w internecie.

ZAWARTOŚĆ KURSU

MODUŁ 1: SPRZEDAJEMY PRODUKTY, KUPUJEMY DOŚWIADCZENIA

LEKCJA 1: Czym jest infografika produktowa – definicja, rodzaje;
LEKCJA 2: Czym się różni infografika produktowa od zwykłej grafiki?
LEKCJA 3:
 W czym pomoże Ci infografika produktowa?
LEKCJA 4: Estetyka Doświadczeń™ – definicja i wartości;
LEKCJA 5: Estetyka w infografice produktowej.

MODUŁ 2: SKUTECZNOŚĆ DOBREJ INFOGRAFIKI

LEKCJA 1: Eyetracking jako badanie skuteczności infografiki produktowej;
LEKCJA 2:
 Cechy skutecznej infografiki produktowej;
LEKCJA 3: Korzyści z zastosowania IP w e-commerce;
LEKCJA 4: Dobre i złe przykłady infografik sprzedażowych/przekazów wizualnych;
LEKCJA 5: Testy na skuteczność infografiki.

MODUŁ 3: ZASADY PROJEKTOWE – PRAKTYKA

LEKCJA 1: Zacznij od Dlaczego – cel skutecznej infografiki;
LEKCJA 2: Grupa docelowa – persona i antypersona;
LEKCJA 3: Model Versus™, cechy i wartości produktu/usługi w oparciu o potrzeby odbiorcy;
LEKCJA 4: Style/Mood Board – styl życia odbiorcy;
LEKCJA 5: Jak dopasować rodzaj infografiki produktowej do swojego produktu/usługi?

MODUŁ 4: PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI – PRAKTYKA

LEKCJA 1: Etapy projektowania infografiki krok po kroku (zdjęcia, fonty, narzędzia);
LEKCJA 2: Zasady projektowania grafiki (kompozycja, kolor, fonty, proporcje, plany);
LEKCJA 3: Na czym polega projektowanie poprzez odejmowanie i jak to robić?
LEKCJA 4: Infografika kontekstowa (case study i analiza);
LEKCJA 5: Infografika funkcjonalna (case study i analiza);
LEKCJA 6: Infografika mieszana – kontekstowo-funkcjonalna (case study i analiza);
LEKCJA 7: PODSUMOWANIE

Gratuluję serdecznie wszystkim Uczestnikom konkursu i dzielnym słuchaczom, którzy brali aktywny udział w transmisjach live. Filmy z naszego wyzwania zostały usunięte z grupy, ale nadal można do nich uzyskać dostęp korzystając z formularza zapisu tutaj.

Pozdrawiam kreatywnie,

l

Widzisz błąd w artykule? Zostań naszym bohaterem i poinformuj o tym!