ODKRYWAMY

ZASTOSOWANIE INFOGRAFIKI

Gdzie stosować infografiki?

Zastosowanie infografiki jest dosyć wszechstronne. I chociaż teraz być może tego jeszcze nie widzisz to przykłady, które tutaj zobaczysz zmienią Twoją optykę. Celem tych przykładów jest również zainspirowanie Cię do częstszego stosowania infografiki w swoim biznesie. 

 

3

Autor zdjecia: Hannah Persson / Autor realizacji: Infografika Polska

Infografika to wizualna opowieść

Pamiętaj, że infografika to przede wszystkim wizualna opowieść. To forma, która może zostać stworzona z różnych elementów wizualnych. Każdy element w infografice ma znaczenie. To Ty decydujesz w jaki sposób pokażesz swoją wizualną opowieść.  

INFOGRAFIKA W BIZNESIE

Zdjęcie główne na stronie produktu

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni publicznej jako duży plakat z ofertą produktów i usług. Dzięki formie wizualnej przekaz staje się zrozumiały a czas odczytu informacji znacznie się skraca. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Jednoznaczność przekazu wizualnego, aby uniknąć pomyłek w przypadku niedoczytania tekstu.
◯ Wizualizacje, które wiernie oddają produkt, który będzie podlegał zamówieniu.
◯ Czytelność tekstów i form wizualnych z odległości od 1 do 2 metrów. Ta forma realizacji będzie możliwa do odczytania w pewnej odległości od odbiorcy dlatego warto zadbać o odpowiednie wielkości fontów.
 

 

 

Infografika w galerii na stronie produktu

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni publicznej jako duży plakat z ofertą produktów i usług. Dzięki formie wizualnej przekaz staje się zrozumiały a czas odczytu informacji znacznie się skraca. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Jednoznaczność przekazu wizualnego, aby uniknąć pomyłek w przypadku niedoczytania tekstu.
◯ Wizualizacje, które wiernie oddają produkt, który będzie podlegał zamówieniu.
◯ Czytelność tekstów i form wizualnych z odległości od 1 do 2 metrów. Ta forma realizacji będzie możliwa do odczytania w pewnej odległości od odbiorcy dlatego warto zadbać o odpowiednie wielkości fontów.
 

 

 

Infografiki na stronie opisowej

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni publicznej jako duży plakat z ofertą produktów i usług. Dzięki formie wizualnej przekaz staje się zrozumiały a czas odczytu informacji znacznie się skraca. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Jednoznaczność przekazu wizualnego, aby uniknąć pomyłek w przypadku niedoczytania tekstu.
◯ Wizualizacje, które wiernie oddają produkt, który będzie podlegał zamówieniu.
◯ Czytelność tekstów i form wizualnych z odległości od 1 do 2 metrów. Ta forma realizacji będzie możliwa do odczytania w pewnej odległości od odbiorcy dlatego warto zadbać o odpowiednie wielkości fontów.
 

 

 

Infografika na banerze bocznym

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni publicznej jako duży plakat z ofertą produktów i usług. Dzięki formie wizualnej przekaz staje się zrozumiały a czas odczytu informacji znacznie się skraca. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Jednoznaczność przekazu wizualnego, aby uniknąć pomyłek w przypadku niedoczytania tekstu.
◯ Wizualizacje, które wiernie oddają produkt, który będzie podlegał zamówieniu.
◯ Czytelność tekstów i form wizualnych z odległości od 1 do 2 metrów. Ta forma realizacji będzie możliwa do odczytania w pewnej odległości od odbiorcy dlatego warto zadbać o odpowiednie wielkości fontów.
 

 

 

INFOGRAFIKA W E-COMMERCE

Infografika z kosmetykami

Infografika bardzo chętnie jest stosowana w branży beauty zarówno w mediach społecznościowych, mailingach jak i w katalogach drukowanych. Wszędzie tam, gdzie oprócz produktu konieczne jest pokazanie efektu, który został osiągnięty dzięki temu produktowi. Tego nie zawsze da się osiągnąć wyłącznie zdjęciem. Fotografia produktowa może stanowić cześć infografiki. W takich realizacjach można pokazać produkt w kontekście jego użycia lub skupiając się na jego konkretnych cechach. Można również skupić się na efekcie bądź zmianie jaką produkt wnosi w życie odbiorcy.

 

 

 

Infografika w branży beauty & SPA

Infografika ma częste zastosowanie w branży kosmetycznej. Zarówno w prezentacji wartości produktów kosmetycznych w wymiarze online jak i w formie drukowanej. Najczęściej infografiki stosowane są na profilach mediów społecznościowych i w katalogach produktowych.

 

 

 

Infografika z technologią

Infografika idealnie sprawdza się do pokazania korzyści, cech, funkcji lub kontekstu użycia produktów związanych z technologią. W bardzo krótkim czasie jesteśmy w stanie zrozumieć funkcjonalność danego urządzenia. Przy właściwym pokazaniu cech produktu możemy poprzez skuteczną infografikę wpłynąć na decyzję zakupową odbiorcy. Warto skupić się na pokazaniu cech produktów, które są ważne dla odbiorcy.   

 

 

INFOGRAFIKA W EDUKACJI

Infografika w podręcznikach

Infografika sprawdza się idealnie w publikacjach, które mają na celu szybkie wyjaśnienie złożonego tematu. W szczególności ma to ogromne zastosowanie w podręcznikach dla dzieci ze względu na fakt, że takie realizacje nie wymagają znajomości alfabetu. 

 

 

 

Infografika z magazynach

Infografika bardzo chętnie jest wykorzystywana w magazynach naukowych. Z samego założenia jest to wizualna opowieść dlatego cieszy się ogromnym powodzeniem wszędzie tam gdzie chcemy zaoszczędzić na czasie pozyskiwania informacji. Dzięki infografice pozyskiwanie wiedzy odbywa się w znacznie krótszym tempie. 

 

 

Infografika w świecie nauki

Infografika stanowi wybawienie w świecie nauki. To właśnie dzięki niej trudne do zrozumienia pojęcia stają się proste i jasne. Taki efekt możemy osiagnąć jeśli realizacja zostanie skutecznie zaprojektowana.

 

 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w świecie nauki

Infografika wykonana przez zespół National Geographic. 

Infografika w magazynach

Infografika na przykładzie realizacji National Geographic.
 

 

 

Infografika wielkoformatowa

Infografika w wielkim formacie zawsze robi ogromne wrażenie na odbiorcy. Oczywiście wpływa na to wiele czynników: zachęcenie odbiorcy do rozpoczęcia wizualnej przygody, jej czytelność i skuteczność. Warto jednak uczyć się od liderów infografiki takich jak National Geographic i mieć świadomość, że często dołączenie infografiki w formie dużego plakatu do magazynu wpływa na podniesienie ilości sprzedanego nakładu. 

 

 

 

Infografika w albumach

Infografika bardzo chętnie jest stosowana w albumach, które stanowią wizualną opowieść o wybranym temacie. Dzięki temu możemy doświadczać pojęć, obiektów i miejsc bez względu na odległość – w formie wyłącznie wizualnej. Takie albumy często używane są również w przewodnikach turystycznych.

 

 

INFOGRAFIKA DRUKOWANA

Infografika w gazetach lokalnych

Infografika od lat 90 tych jest stosowana w prasie drukowanej. Sprawdza się w sytuacjach, kiedy chcemy wytłumaczyć skomplikowane zagadnienie i uczynić je bardziej zrozumiałym i dostępnym. Infografika pełni tutaj funkcję wyjaśniającą i edukacyjną.

 

 

Infografika w książkach specjalistycznych

Infografika idealnie sprawdza się w publikacjach specjalistycznych. Praktycznie każda specjalizacja korzysta z pomocy infografiki. Wiele aspektów technicznych byłoby trudnych do pojęcia gdyby nie przedstawienie wizualne. Świat nauki często jest zdany na użycie infografiki zwłaszcza kiedy dotyczy to świata mikro, fizyki lub chemii. Wszędzie tam, gdzie pojęcia muszą zostać zobrazowane w bardzo prosty sposób.  
 

 

 

Infografika w książkach dla dzieci

Infografika sprawdza się idealnie jako forma, która nie wymaga znajomości języka. Oczywiście jeśli w realizacji pojawiają się notatki tekstowe dziecko, które nie umie jeszcze czytać nie odczyta tych informacji. Dlatego zawsze zwracaj uwagę na to, jakie informacje wyrażasz w formie wizualnej, a które w formie tekstowej.  

 

 

 

Infografika w magazynach dla dzieci

Infografika podobnie jak w książkach bardzo chętnie jest stosowana w magazynach dla dzieci. Znany kiedyś “Świat Wiedzy” bardzo chętnie stosował infografiki. Obecnie najwięcej tego typu wizualnych opowieści można znaleźć w magazynie National Geoographic Kids.  
 

 

 

Infografika w książkach dla dzieci
 

 

 

INFOGRAFIKA W PRZESTRZENI

Infografika w biurze

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni biura lub miejsca publicznego Obok widzimy przykład z redakcji South China Morning Post. Realizacja została wydrukowana zarówno w gazecie jak i stanowi dekorację biura. Traktuje o ważnym temacie dla społeczności i całej redakcji. Realizacja może być zarówno funkcjonalna jak i stanowić element typowo dekoracyjny.
 

 

 

Plakat wielkoformatowy

Infografika idealnie sprawdza się w przestrzeni publicznej jako duży plakat z ofertą produktów i usług. Dzięki formie wizualnej przekaz staje się zrozumiały a czas odczytu informacji znacznie się skraca. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Jednoznaczność przekazu wizualnego, aby uniknąć pomyłek w przypadku niedoczytania tekstu.
◯ Wizualizacje, które wiernie oddają produkt, który będzie podlegał zamówieniu.
◯ Czytelność tekstów i form wizualnych z odległości od 1 do 2 metrów. Ta forma realizacji będzie możliwa do odczytania w pewnej odległości od odbiorcy dlatego warto zadbać o odpowiednie wielkości fontów.
 

 

 

Infografika jako karta

Infografika świetnie sprawdza się w branży gastronomicznej i w miejscach gdzie podejmujemy decyzje zakupowe poprzez zmysł wzroku. Znacznie prościej będzie nam wybrać dany posiłek lub napój widząc go już przed dokonaniem zakupu. Na co uważać przy tego typu realizacjach?

◯ Nie umieszczaj zbyt dużo opcji na jednej infografice. Im większy wybór tym ciężej dokonać wyboru.
◯ Staraj się umieszczać większe realizacji i mniej dając równocześnie możliwość prostego porównania produktów (napoju czy dania).
◯ Wierność wizualizacji – pamiętaj, aby wizualizacje nie odbiegały od rzeczywistego zamówienia. Rzetelność przedstawień zapewni brak ewentualnych reklamacji. 

 

 

Infografika na standzie

Kolejną ciekawą formą, która skraca czas podjęcia decyzji zakupowej są standy stojące na stoliku restauracji. Idealnie nadają się pod zachęcenie klienta do zakupienia dodatkowych opcji. Na co uważać w tego typu realizacjach?

◯ Odpowiednie dostosowanie wielkości realizacji do przestrzeni, która będzie widoczna na standzie. Często projektanci zapominają o marginesach, które będą przykryte ramką.
◯ Wielkość obiektów – nie dawaj zbyt małych wizualizacji. Infografika na przykładzie obok nadaje się pod plakat lub menu w większym formacie. W przypadku małego standu może okazać się za mała i nieczytelna.
◯ Zawsze sprawdzaj jak Twoja realizacja prezentuje się w rzeczywistych rozmiarach. Jeśli obiekty są za małe zdecyduj się na zaprezentowanie mniejszej ilości proponowanych obiektów (napoi lub dań). 

 

 

Infografika na karcie menu 

To idealne miejsce na podjęcie wizualnego dialogu z klientem. Wizualna forma zaprezentowania proponowanych dań skraca czas podjęcia decyzji. Na co uważać przy tego typu realizacjach?

◯ Nie przesadzaj z ilością elementów, które umieszczasz na małej przestrzeni karty menu.
◯ Uważaj na czytelność obiektów i elementów dookreślających (tekst, opisy, cena)
◯ Jednoznaczność i wiarygodność przekazu – nigdy nie twórz wizualizacji znacznie odbiegających od rzeczywistego wyglądu zamawianego dania / napoju. 

 

 

Infografika na standzie

Tego typu standy znane nam są z przestrzeni publicznych. Nie należą do zbyt trwałych form reklamy, ale infografika również i tam znalazła swoje miejsce. Na co uważać przy tego typu realizacjach?

◯ Czytelność elementów realizacji z różnych odległości. Warto testować jak realizacja jest widoczna z różnych odległości od odbiorcy. 
◯ Rzetelność przekazu, jednoznaczność i wiarygodność – to cechy, które niezmiennie są ważne pod względem prezentowania oferty Twojej firmy.
 

 

 

Infografika jako plansza menu

Infografika lepiej prezentuje się na większych formatach. Ta sama realizacja zupełnie inaczej jest odbierana na większym formacie. Pamiętaj, aby podczas tworzenia i planowania swojej realizacji dobrać najlepszy optymalny rozmiar realizacji. Na co uważać przy tego typu realizacji?

◯ Nie przesadzaj z ilością elementów w jednym kadrze.
◯ Czasami lepiej rozbić infografikę na mniejsze porcje danych niż na siłę komponować wszystko w jednej realizacji. Jeśli masz bogatą ofertę produktów pomyśl o formie katalogu lub menu w formie rozkładówki.
◯ Zawsze rób test odległości jak Twoja realizacja wygląda w rzeczywistym rozmiarze w różnych odległościach od odbiorcy.
 

 

 

Infografika w formie ulotek

Infografika w formie ulotek. Chociaż ulotki przechodzą do lamusa to wciąż dla obiektów gastronomicznych wydają się być skuteczną formą komunikacji z klientami znajdującymi się na terenie lokalu i w jego pobliżu. Na co warto zwrócić uwagę przy tego rodzaju realizacji?

◯ Nietrwałość tej formy realizacji. Ulotki bardzo szybko lądują w koszu. Zastanów się czy nie lepiej te same informacje zamieścić w aplikacji lub na stronie internetowej.
◯ Pamiętaj o testowaniu czytelności elementów infografiki z różnych odległości w docelowym formacie. 

 

 

INFOGRAFIKA W PUBLIKACJACH

Publikacje drukowane

 

Infografika bardzo chętnie jest stosowana w publikacjach drukowanych; magazynach, książkach i gazetach. W przypadku publikacji drukowanych infografika zazwyczaj zajmuje 1 stronę, pełną rozkładówkę lub kilka stron.

Często przyjmuje formę plakatową, która jest składana na kilka razy. Takie publikacje możemy zobaczyć w magazynie National Geographics lub albumach, które zawierają infografiki.
Zobacz poniżej przykłady:

◯ Rozkładówka z 2 stronami,
◯ Rozkładówka z 3 stronami,
◯ Rozkładówka z 4 stronami, itd
 

 

 

Autor infografiki: Heber Longás Crespo

Publikacje cyfrowe

Infografika zdecydowanie częściej jest stosowana pod publikacje cyfrowe. Wynika to z trendu na media cyfrowe i odejścia od analogowych nośników – drukowanych gazet. Elektroniczne publikacje zdecydowanie chętniej są udostępniane dalej, przesyłane i są bardziej dostępne ze względu na ich wirtualny charakter. Gazetę, magazyn czy czasopismo drukowane możemy mieć w 1 miejscu. Do publikacji cyfrowej mamy dostęp poprzez urządzenia cyfrowe bez względu na naszą lokalizację. Warto o tym pamiętam przy podejmowaniu decyzji pomiędzy publikacją drukowaną a cyfrową. 

 

 

Publikacje plakatowe

Infografika bardzo chętnie jest stosowana w formie plakatowej. Sprawdza się przy tematach, które wymagają zobrazowania i ujęcia w przestrzeni. Takie realizacje najczęściej używa magazyn National Geographic stosując infografiki wyjaśniające dany temat w kontekście lokalizacji. W tym celu w tle realizacji stosowane są mapy, które przyspieszają zrozumienie tematu w odniesieniu do miejsc.

Infografika jako mały plakat informacyjny

W przestrzeni publicznej często również spotykamy się z plakatami informacyjnymi. Infografika świetnie sprawdza się tam, gdzie w prosty sposób trzeba wyjaśnić zawiły temat. To czy przekaz będzie skuteczny zależy od tego jak projektant to wyjaśni. Przy projektowaniu infografik mających na celu edukację lub profilaktykę warto zastanowić się nad 3 pytaniami:

◯ Co mam? (Jaką korzyść lub informację mam dla odbiorcy?)
◯ Co Ci to da? ( jaką zmianę wnosi ta informacja w życie odbiorcy?)
◯ Co chcę żebyś zrobił? (Jaką akcję powinien wykonać odbiorca, żeby wdrożyć wiedzę, którą od Ciebie pozyskał w życie? Jaki pierwszy krok?) 

 

 

INFOGRAFIKI W ZASTOSOWANIU

Aby doświadczyć poziomu infografiki dziennikarskiej i ilustracyjnej zapraszam Cię do zapoznania się z realizacjami liderów. Zobacz zbiór wyselekcjonowanych realizacji, które otrzymały wyróżnienia i nagrody. Tych realizacji nie znajdziesz wpisując hasło “infografika” do wyszukiwarki Google. Warto szukać świadomie dopisując imię i nazwisko liderów infografiki.  

Infografika produktowa

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/definicje-i-rodzaje-infografiki/infografika-produktowa/

Infografika w architekturze

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/zastosowanie-infografiki/infografika-architektury/

Infografika przestrzeni i miejsc

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/zastosowanie-infografiki/infografika-miejsc/

Infografika kulinarna

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/zastosowanie-infografiki/infografika-kulinarna/

Infografika z napojami

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/zastosowanie-infografiki/infografika-z-napojami/

Infografika w nauce

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/zastosowanie-infografiki/infografika-z-naturą/

Infografika w książkach

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/style-infografik/infografika-ilustracyjna/

Infografika w magazynach

Źródło realizacji: https://pl.pinterest.com/infografikapolska/infografiki-natgeo/

POGLĄDY PRAKTYKÓW

Zastosowanie infografiki w dzisiejszych czasach jest bardzo wszechstronne. Mamy z nią styczność praktycznie wszędzie tam, gdzie coś wymaga wyjaśnienia w sposób wizualny. Siłą infografiki jest możliwość doświadczania jej poprzez zmysł wzroku.

Anita Bednarczyk

Infografiki w prasie i w internecie mają na celu wspieranie informacji, wzmacnianie ich w kontekście. Kontekst powinien prowokować do myślenia bardziej niż sam tekst, zależnie oczywiście od kreatywności autora infografiki.

Vitaly Friedman

Wykorzystanie infografiki jest wskazane, gdy tekst lub zasoby obrazu (np. fotografia) są niewystarczające do przekazania znaczenia treści.

Luiz Iria

Infografiki odegrały ogromną rolę w blogowaniu i content marketingu. Należy spodziewać się, że to samo będzie miało miejsce w kolejnych latach. Tworzenie infografiki jest w połowie sztuką, a w połowie nauką.

Francesco Franchi

W branży marketingowej, która coraz bardziej koncentruje się na dostarczaniu wartości, infografiki są oczywistym wyborem dla marketerów. To również skuteczny sposób, żeby wyróżnić się na coraz bardziej zatłoczonym i konkurencyjnym rynku.

Agencja Pardot

To, co musi zrobić infografika, to ukazać i obnażyć prawdę, ujawnić trendy i wzory, pozwolić ogólnie spojrzeć na to, co niewidzialne.

Alberto Cairo

Nie obchodzi mnie, czy ludzie wiedzą, że to co tworzę nazywa się infografiką, czy nie. Jeśli jest to wartościowa realizacja, którą odbiorcy mogą wykorzystać w swoim codziennym życiu, to warto to robić!

Frédérik Ruys

Uczę, jak używać infografik, wykresów statystycznych, map, diagramów i ilustracji, aby uczynić świat zrozumiałym.

Alberto Cairo

Wykorzystanie infografiki jest wskazane, gdy tekst lub zasoby obrazu (np. fotografia) są niewystarczające do przekazania znaczenia treści.

Luiz Iria

Uczę, jak używać infografik, wykresów statystycznych, map, diagramów i ilustracji, aby uczynić świat zrozumiałym.

Alberto Cairo

Ilustracja wspomaga słowo pisane, podczas gdy infografika chociaż jest związana z artykułem może funkcjonować niezależnie. Infografika jest nośnikiem kompleksowej treści.

Margaret Swart

Infografika jest jak okulary. Bez nich widzimy sporo szumów i rozmydleń. W okularach obraz staje się wyraźny i nabiera znaczenia.

Alberto Cairo

Nic dziwnego, że infografika rozszerzyła się daleko poza sferę marketingu online do takich dziedzin jak nauka i media. Infografiki są jednym z najlepszych narzędzi marketingowych.

Marisa Krystian

To co sprawia, że infografika jest tak popularna jest to, że może być niesamowicie skuteczna podejmując dowolny temat w dowolnej branży.

Karl Gude

Nie przeszkadza mi, że infografika lub wizualizacja jest przeznaczona do publikacji, sprzedaży produktu lub promocji firmy. Bez względu na to musi być prawdomówna, dokładna i bardzo precyzyjna.

Alberto Cairo

Dlaczego warto korzystać z infografiki? Wyjaśnia zawiłe informacje i przekazuje wiadomości w jasny i atrakcyjny sposób. Prezentuje duże ilości danych nadając im znaczenie. Ujawnia ukryte dane nawet dla przeglądarki.

Caitlin Iverson

Misją infografiki jest informowanie, a także opowiadanie historii poprzez fakty i wydarzenia. Innym celem może być po prostu pokazanie, jak coś działa.

Luiz Iria

Wizualne przedstawianie informacji w formie infografik może sprawić, że życie ludzi stanie się łatwiejsze i wygodniejsze.

Alberto Cairo

Dziś infografiki mają gwarantowaną przestrzeń w redakcjach. Ich znaczenie rozciąga się na rynek reklamowy i zaczyna zajmować coraz więcej miejsca w świecie korporacji.

Marco Vergotti

Gdy tworzysz infografikę, która ma konkretną wartość ludzie utożsamiają się z nią i udostępniają ją dalej w świat. Brak powodzenia infografiki oznacza, że popełniono błędy w założeniach projektu. Świetnie zaprojektowane infografiki nieustannie mają możliwość przebicia się przez chaos informacyjny.

Amanda Makulec

Infografika powinna być traktowana jako narzędzie poznawcze ułatwiające zrozumienie.

Alberto Cairo

W nowej epoce informacji i nowych technologii infografiki bardzo się rozwinęły. Wpłynęły na innowacyjne przekazywanie informacji przez co są chętnie stosowane w różnych segmentach rynku i branżach.

Luiz Iria

Infografiki budują efektywne linki, napędzają udostępnienia i kreują ruch w unikatowy sposób.

Matt Siltala

Infografiki wideo. Możliwość osadzania w pełni odtwarzalnych filmów z YT i Vimeo w blogach i postach w mediach społecznościowych spowodowała ogromny wzrost ruchu i wartości infografik wideo dla marketerów.

Randy Krum

Naukowcy mówią nam, że nie możemy uciec od opowiadania historii. Opowieści odpowiadają sposobowi, w jaki ludzki mózg rozumie informacje. Bez względu na to, jak bardzo się starasz, nie możesz uniknąć opowiadania sobie historii.

Alberto Cairo

W nowej epoce informacji i nowych technologii infografiki bardzo się rozwinęły. Wpłynęły na innowacyjne przekazywanie informacji przez co są chętnie stosowane w różnych segmentach rynku i branżach.

Luiz Iria

W porównaniu ze zwykłym tekstem infografiki uzyskują więcej uwagi. Na wielu platformach mediów społecznościowych odgrywają istotną rolę w zwiększaniu ruchu i świadomości marki.

Kayla Darling

Infografika może przynieść znaczny ruch na stronie internetowej dzięki czemu staje się dzisiaj koniecznością w biznesie.

Alberto Cairo

Wszystkie możliwości, jakie oferuje projektowanie infografiki, można wykorzystać w każdym rodzaju publikacji. To tylko kwestia właściwego tematu we właściwym czasie.

Luiz Iria

MATERIAŁY DO POBRANIA

Masz bieżące wyzwania?

Pamiętaj, że wraz ze strefą infografika masz dostęp do Grupy Infografika Polska na platformie Facebook. Jeśli potrzebujesz wsparcia w swoim projekcie wstaw post w grupie z hashtagiem #MojeWyzwanie. Jeśli masz wyzwanie techniczne lub chcesz zgłosić swoje sugestie wyślij maila na info@infografikapolska.pl

ODKRYJ TAJNIKI SKUTECZNEJ INFOGRAFIKI!

Gotowy na kolejny etap podróży?

Autor materiałów: Anita Bednarczyk dla projektu Infografika Polska. Realizacja jest objęta licencją Creative Commons (CC BY-NC-ND 4.0). Licencja ta zezwala na rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie utworu jedynie w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci (licencja ta nie zezwala na tworzenie utworów zależnych). W przypadku chęci wykorzystania materiałów w celach komercyjnych napisz na anita@infografikapolska.pl