Obecnie prowadzę audyt procesu projektowego i składu zespołu w Infographic World – IGW bazując na zasobach samego założyciela. To agencja infograficzna z Nowego Jorku specjalizująca się projektowaniem infografik.

 

Mamy podobną historię pod względem czasu zajmowania się tym zagadnieniem. W 2009 roku Justin Beegel zaczął kształtować swoją firmę i z sukcesem prowadzi ją do dziś realizując projekty infograficzne na skalę międzynarodową. To również potwierdza, że wejście w tą niszę i konsekwentne działanie ma swoje rezultaty w postaci doskonale zorganizowanej firmy.

Podziwiam każdego założyciela agencji infograficznej nie tylko z racji na poziom przedsiębiorczej odpowiedzialności, ale przede wszystkim przez ograniczenie się do wąskiej specjalizacji. To wymaga sprostaniu wielu wyzwaniom od kwestii typowo organizacyjnych i zbudowania skutecznego zespołu po wytyczanie nowych trendów.

Zobowiązuje to również do nieustannego badania form przekazu w kontekście zmieniających się technologii. Jak pokazuje ten przykład, zawężenie działalności firmy do jednej niszowej specjalizacji jest ryzykowne, jednak w perspektywie czasu staje się wyróżnikiem firmy. Poniżej załączam cytat, który zwinnie ujmuje cel infografik.

Infographics distill your data.

Justin Beegel

CEO, Infographic World

Pozdrawiam kreatywnie,

Anita Bednarczyk

l

Widzisz błąd w artykule? Zostań naszym bohaterem i poinformuj o tym!