„Visual Content Marketing: Leveraging Infographics” to kolejna publikacja należąca do świata infografiki. Jej autor Steven Gamble doradzi ci, jak najlepiej używać tej popularnej dziś formy przekazu wizualnego. Książka została wydana w kwietniu 2014 roku, mimo to jej przekaz wciąż pozostaje aktualny.

Cała pozycja to swego rodzaju poradnik traktujący o infografice. Steven Gamble napisał ją szczególnie z myślą o osobach, które chciałyby wykorzystać formę grafiki informacyjnej w swojej pracy czy biznesie. Wdrożenie różnych technik wizualnych opisanych w książce pomoże wielu takim osobom odnieść pożądany sukces.
Tytuł: „Visual Content Marketing: Leveraging Infographics”
Autor: Stephen Gamble
Wydawca: John Wiley & Sons
Data wydania: 2016-04-18
Język: Angielski
Liczba stron: 368

OPIS KSIĄŻKI

Wewnątrz książki Stephena Gamble’a znajdziesz odpowiedzi na wiele tajemnic związanych z wykorzystaniem infografik, wykresów, animacji, interaktywnych wizualizacji oraz innych popularnych form przekazu graficznego. Warto zaznaczyć jednak, że cała publikacja skupia się przede wszystkim na wyjaśnieniu czytelnikowi, dlaczego warto używać w swojej działalności takich wizualizacji danych. Nie odpowiada natomiast na pytanie, jak je zrobić. Zatem nie znajdziesz w niej informacji związanych z samym tworzeniem infografik. Nie jest to więc książka ani dla projektantów, ani dla artystów graficznych.
Poradnik „Visual Content Marketing: Leveraging Infographics” ma 368 stron i zawiera wiele informacji na temat problemów komunikacyjnych w biznesie wraz z ich możliwymi rozwiązaniami. Podczas czytania tej lektury czytelnik odkryje, jak w łatwy sposób można wdrażać różne strategie komunikacyjno-wizualne, tak, aby lepiej dotrzeć do potencjalnych klientów. Oprócz tego publikacja porusza wiele innych aspektów, które mogą okazać się interesujące dla internetowych przedsiębiorców, jak np. tajniki marketingu wizualnego czy przykłady przydatnego oprogramowania.

Książka Stephena Gamble’a z pewnością nie jest przeznaczona dla każdego. Skupia się ona głównie zysku, który można zdobyć podczas wykorzystywania infografiki w marketingu i biznesie. Z tego powodu przydatna okaże się szczególnie dla osób, które są z tym w jakimś stopniu związane. Poza tym w samej publikacji znajdziesz dużo przykładów wziętych bezpośrednio z prywatnej firmy autora. Miejscami może być to aż nazbyt widoczne i można by pomyśleć, że książka ta stanowi po prostu formę autopromocji firmy Gamble’a.

Autor artykułu,
Mikołaj Wolak

Informacje o artykule

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.