Szukasz książki o infografice pod swoją pierwszą infografiką lub pracę naukową? Potrzebujesz inspiracji pod projekt infografiki? W tym roku ukazała się publikacja pt. Infographics For Dummies. Autorem jest Justin Beegel MBA i zespół pracowników jego agencji “The Infographic World”. Warto zwrócić na tą pozycję uwagę. Zawiera cenne informacje o infografice zarówno z ujęcia teoretycznego jak i praktycznego. Osobiście uważam, że ta książka pokazuje infografikę bardziej z perspektywy marketingowej niż prasowej.
Tytuł: Infographics For Dummies
Autorzy: Justin Beegel MBA, Zespół The Infographic World
Ilość stron: 320
ISBN-10: 1118792386
ISBN-13: 978-1118792384
Wymiary produktu: 7,4 x 0,6 x 9 cali
Wydawca: For Dummies; Wydanie I (30.06.2014)
Książka jest dostępna w formie e-book lub wersji drukowanej w twardej lub miękkiej oprawie.
Język: angielski
Publikacja “Infographics For Dummies” to kompleksowy przewodnik po tworzeniu wizualizacji danych o wirusowym charakterze. Książka została napisana przez założyciela agencji “Infographic World” i jego najlepszych projektantów. Książka skupia się na informacjach o danych, projektowaniu i dystrybucji w celu tworzenia oszałamiających infografik, które można udostępniać. Instrukcje krok po kroku pozwalają pozyskać informacje jak przetwarzać dane jak profesjonalista, jednocześnie tworząc przyciągającą wzrok grafikę za pomocą programów takich jak Adobe Illustrator i Photoshop. Książka przeprowadzi przez różne rodzaje infografik, wyjaśniając, tłumacząc dlaczego są tak skuteczne i kiedy są odpowiednie.

Dziewięćdziesiąt procent informacji przesyłanych do mózgu to informacje wizualne. Infografiki są o wiele bardziej ekscytujące niż arkusz kalkulacyjny. Mogą dodać humoru, zainteresowania i efektu olśnienia, przekazując prawdziwe informacje. Umieszczenie danych w formie graficznej zwiększa prawdopodobieństwo udostępnienia ich za pośrednictwem mediów społecznościowych takich jak: Twitter, Facebook, Pinterest i innych serwisów, a zainteresowanie wizualne zmniejsza prawdopodobieństwo, że zostaną zignorowane. “Infographics For Dummies” ukazuje również metodę tworzenia infografik, które opowiadają historię i wprawiają ludzi w zachwyt. Tematy obejmują:

☛ Rozmowy z klientami o danych
☛ Odkrywanie trendów, wartości odstających i wzorców
☛ Projektowanie z wykorzystaniem moodboardów i makiet
☛ Uruchomienie i promocja Twojej infografiki

Książka, napisana przez Justina Beegela, MBA, założyciela Infographic World, Inc., opisuje elementy udanej infografiki i podkreśla niezbędne składniki, dzięki którym Twoje dane zostaną zauważone.

Kreatywne pozdrowienia,

Informacje o artykule

 

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.