W dzisiejszych czasach na rynku pojawia się coraz więcej książek omawiających rozmaite zagadnienia związane z infografiką. Jednakże tylko niewielka część z nich zawiera w sobie tak zgrabnie uporządkowane i ustrukturyzowane informacje jak „Infographics In Action” właśnie. Książka napisana przez Thomasa Fanelli wydana została pod koniec 2014 roku i odkryje przed tobą sekrety udanej promocji, nawet prostych i łatwych do stworzenia grafik informacyjnych.

Cała publikacja składa się zaledwie z 43 stron. Mimo małej objętości zawiera maksimum treści bogatej w wiedzę uzupełniającą na temat przekazu wizualnego. Książka dedykowana jest zwłaszcza dla tych osób, które z jednej strony chciałyby, aby ich infografika przykuwała uwagę i odniosła sukces w sieci, a z drugiej nie była skomplikowana, a jej wykonanie kosztowne.

Tytuł: „Infographics In Action”
Autor: Thomas Fanelli
Wydawca: Thomas M Fanelli
Data wydania: 2014-12-30
Język: Angielski
Liczba stron: 43

OPIS KSIĄŻKI

Thomas Fanelli w swojej książce nauczy cię, jak stworzyć wartościową i cieszącą oko infografikę. W trakcie lektury możesz zainspirować się wieloma pomysłami i przydającymi się podczas promocji w sieci technikami. Co istotne, jednym z głównych założeń autora było utrzymanie jak najniższego kosztu wykonania całej wizualizacji. Dzięki takiemu podejściu będzie ona jeszcze bardziej opłacalnym elementem pobudzającym ruch użytkowników na twojej stronie lub witrynie.

„Infographics In Action” podzielona jest na cztery wyraźne części. Pierwsza z nich, czyli „Wybór tematu” objaśnia, jak odpowiednio dobrać zagadnienia, które będą zawarte w twojej infografice. Podpowie również, co zrobić, aby zainteresować takim przekazem odbiorców oraz jak przeprowadzać burzę mózgów w trakcie wymyślania tematu infografiki. Z części drugiej nauczysz się lepiej wyszukiwać i kolekcjonować dane potrzebne do stworzenia skutecznego projektu. Część trzecia to „Kreacja”, która zwana “kreacją” zawiera w sobie pomocne informacje, dzięki którym dowiesz się, jak poprawnie stworzyć efektowną grafikę informacyjną, która będzie oddziaływać na wyobraźnię jej odbiorców. W ostatnim dziale natomiast przeczytasz o tym, w jaki sposób prowadzić umiejętną promocję infografiki, tak, aby osiągnęła ona zamierzony sukces.

Podsumowując, jest to pozycja warta polecenia każdemu, kto chciałby przyciągnąć do siebie użytkowników w internecie. Zauważalną zaletą książki Thomasa Fanelli jest jej krótka, zwięzła forma, która jednocześnie obfituje w praktyczną i przydatną treść. Dużym plusem dla czytelników będzie także zauważalna dbałość o utrzymanie niskich kosztów wykonania infografiki. Sprawia to, że z pewnością duża część odbiorców tej książki będzie mogła skutecznie skorzystać z tej formy przekazu wizualnego.

Autor artykułu,
Mikołaj Wolak

Informacje o artykule

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.