Książka “ The Power of Visual Storytelling ” została wydana w 2012 roku przez amerykańskie wydawnictwo Adams Media. Jej autorami są Jason Lankow, Josh Ritchie oraz Ross Crooks, którzy na przekazie wizualnym znają się jak mało kto. Dzięki temu udało im się stworzyć wartościową i przyciągającą uwagę lekturę, która idealnie wpasowała się we wciąż aktualny rozkwit treści wizualnych od wielu lat obserwowany w mediach.
W książce autorzy nie tylko omawiają podstawowe zasady i koncepcje wizualizacji informacji, ale także popierają je odpowiednimi przykładami. Dzięki temu podczas lektury nie powinieneś mieć żadnych problemów z szybkim czytaniem całego tekstu, czy też sprawnym wyszukiwaniem i zrozumieniem pojedynczych, interesujących cię haseł i informacji.

Tytuł: Infographics: The Power of Visual Storytelling
Autorzy: Jason Lankow, Josh Ritchie, Ross Crooks
Wydawca: Adams Media
Data wydania: 2013-08-16
Język: Angielski
Liczba stron: 263
OPIS KSIĄŻKI
Autorzy w publikacji “The Power of Visual Storytelling” zwracają szczególną uwagę na szybkie i gwałtowne tempo, w jakim zachodzi dziś proces komunikowania. Chcąc dotrzeć do swoich odbiorców w jak najlepszy sposób powinniśmy sprawić, aby nasz przekaz był zwięzły i angażujący. Pozwala to wyróżnić się z wszechobecnego szumu informacyjnego oraz sprawia, że nasz projekt będzie zauważalny. Według autorów taki efekt można skutecznie osiągnąć za pomocą infografiki i odpowiedniej wizualizacji danych.



Cała książka składa się z krótkiego wstępu oraz 10 bogatych w treści rozdziałów. Dowiedzieć się z nich możesz m.in. w jaki sposób efektywnie wykorzystywać elementy wizualne w sieciach społecznościowych i na platformach mobilnych. Uzyskasz również wiedzę odnośnie tego jak najlepiej tworzyć GIF-y, slajdy, infografiki, animacje, krótkie formy wideo i wiele innych popularnych form wizualnych.

Autorzy chętnie dzielą się z nami swoim bogatym doświadczeniem w zakresie projektowania dla mediów społecznościowych i odpowiedniego podejścia w nich do klienta-odbiorcy. Swoje uwagi potwierdzają licznie zawartymi w książce statystykami oraz przykładami z życia zawodowego. Niemal na każdej stronie znajdziemy wyróżnione, cenne wskazówki dotyczące rozmaitych technik wizualizacji.
Podsumowując, jeśli chciałbyś dowiedzieć się w jaki sposób z paru pozornie nudnych informacji, stworzyć ciekawy i przyciągający uwagę przekaz, to jest to książka dla Ciebie. Dowiesz się z niej jak umiejętnie posługiwać się wizualizacją i odnieść dzięki temu sukces w swoim biznesie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zarówno osoby zajmujące się obrazowaniem treści, jak też ci, którzy chcą lepiej zrozumieć, dlaczego sieci społecznościowe są tak wciągające.

Autor artykułu,
Mikołaj Wolak
Informacje o artykule
Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl
Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl
Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!
Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!
Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.
