W publikacji „Marketing with Infographics” Noah Daniels stara się uświadomić czytelnika o tym, że wspomaganie przez infografikę SEO jest istotnym elementem w odniesieniu dziś biznesowego sukcesu w internecie. Ta wydana przez wydawnictwo Wolf Media książka zawiera w sobie ogrom wartościowych informacji, które przysłużą się każdemu internetowemu przedsiębiorcy. Sukces omawianej publikacji potwierdza też fakt, że od momentu jej wydania w 2014 roku wciąż zbiera ona pozytywne recenzje wielu czytelników.

W ostatnich latach na rynku pojawia się coraz więcej darmowych narzędzi do tworzenia grafik informacyjnych. Prawda jest jednak taka, że większość osób pozbawionych odpowiedniej wiedzy, nie będzie w stanie zaprojektować i wykonać skutecznej infografiki. Chcąc więc w pełni skorzystać z możliwości przekazu wizualnego i zmaksymalizować szansę na osiągnięcie sukcesu, warto sięgnąć po tę książkę.

Tytuł: „Marketing with Infographics”
Autor: Noah Daniels
Wydawca: Wolfmedia2000
Data wydania: 2014-04-03
Język: Angielski
Liczba stron: 33

OPIS KSIĄŻKI

W swojej pracy autor Noah Daniels nauczy Cię, w jaki sposób dostosować infografikę, aby zwiększyć jej potencjał zwracania uwagi w sieci. Zagadnienie to jest związane nie tylko z samym projektowaniem wizualizacji danych. Niezbędne staje się tu także lepsze zrozumienie tego, w jaki sposób działają mechanizmy wyszukiwarek czy sieci społecznościowych oraz tego, jak z internetu najczęściej korzystają sami użytkownicy. Dzięki wiedzy oraz radom zawartym w książce przestaniesz marnować czas na tworzenie nietrafionych infografik, a zamiast tego zwiększysz skuteczność zarówno projektów, jak i działań, które podejmujesz podczas ich tworzenia.

W trakcie czytania publikacji będziesz zwinnie przemieszczać się po wielu różnych tematach i zagadnieniach dotyczących infografiki funkcjonującej w marketingu. Dowiesz się więcej o samej infografice oraz o tym, jak mądrze korzystać z niej podczas prowadzenia swojej firmy. Nauczysz się lepiej zarządzać informacjami i opanujesz określenie docelowego odbiorcy Twojego przekazu wizualnego. Przeczytasz także co nieco na temat podstawowych zasad marketingu internetowego, co z pewnością zaowocuje, kiedy wykorzystasz te informacje w swojej pracy.

Publikacja „Marketing with Infographics” Noaha Danielsa to pozycja skierowana szczególnie do osób zainteresowanych biznesowym wykorzystaniem grafiki informacyjnej. Zawiera pokaźną ilość wiedzy, która może być skutecznie wykorzystywana podczas optymalizacji strony internetowej, tak, aby chętniej ją odwiedzano. Dodatkowo książka dostępna jest w formie audiobooka, którego można słuchać podczas wykonywania codziennych zajęć domowych.

Autor artykułu,
Mikołaj Wolak

Informacje o artykule

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.