„The power of Infographics” to książka wydana przez wydawnictwo Que Pub w czerwcu 2012 roku. Jej autor Mark Smiciklas ma duże doświadczenie w projektowaniu realizacji na potrzeby internetu i mediów społecznościowych. Zaowocowało to stworzeniem naprawdę ciekawej i bogatej w wartościowe treści lektury poświęconej wizualizacji.

Treść książki ma w swoim założeniu trafiać zarówno do projektujących już osób, jak i do nowicjuszy. Znajdziesz w niej sporo rozbudowanego tekstu oraz grafik. Część wizualna tej publikacji nie należy jednak do najlepszych – można spotkać lepsze w tego typu książkach.

Tytuł: „The Power of Infographics”
Autor: Mark Smiciklas
Wydawca: Que Pub
Data wydania: 2012-06-25
Język: Angielski
Liczba stron: 199

OPIS KSIĄŻKI

W „The Power of Infographics” Mark Smiciklas pomoże Ci pojąć, w jaki sposób wykorzystywać wielką moc infografik. Za ich sprawą możliwe jest przekształcanie złożonych danych w łatwiejsze w odbiorze komunikaty wizualne. Publikacja opisuje przebieg wszystkich etapów, które należy przejść w trakcie tworzenia grafik informacyjnych. Począwszy od opracowania koncepcji i zebrania informacji, a na publikowaniu i promocji infografiki skończywszy.

SPIS TREŚCI

Książka podzielona jest na cztery sekcje i zawiera jedenaście rozdziałów. Początek publikacji stanowi wyjaśnienie pojęć związanych z komunikacją wizualną oraz naukowe wytłumaczenie zasad działania wizualizacji. W dziale drugim dowiesz się, co powinien zawierać dobry projekt i czego potrzebuje graficzny przekaz wykorzystywany w biznesie. Przedostatni dział skupia się na tym, jak tworzyć oraz w jaki sposób należy przygotować się do samego procesu tworzenia wizualizacji danych. Ostatnia część książki ponownie przybliża metody wykorzystania infografiki w biznesie, proponując też przydatne do tego narzędzia.

ZAWARTOŚĆ

Publikacja „The Power of Infographics” to dobra pozycja dla wszystkich osób związanych z wizualizacją danych. Książka porusza wiele zagadnień związanych ze sposobami wykorzystania przekazu graficznego w biznesie, jednak  może ona nie zawierać w sobie informacji, których poszukują bardziej zaawansowani projektanci infografik, gdyż wiele spraw zostało w niej omówionych tylko pobieżnie.

Autor artykułu,
Mikołaj Wolak

Informacje o artykule

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 15.12.2023 r.
Autor: Mikołaj Wolak
Redakcja: Anna Stadnikiewicz
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Magdalena Mieczkowska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.