Guillermo Nagore pracuje jako dyrektor kreatywny. Świadczy usługi projektowania graficznego i ilustracyjne. Z wykształcenia dziennikarz wizualny, przez kilka lat projektował magazyny i gazety, książki i systemy identyfikacji wizualnej dla klientów z całego świata. Po pracy jako dyrektor artystyczny w The New York Times, zmienił karierę, by zostać dyrektorem zarządzającym w SYPartners, firmie z siedzibą w Nowym Jorku, gdzie zarządzał zespołem dyrektorów kreatywnych i projektantów. W swojej pracy kieruje się: pasją, ciężką pracą i miłością do kreacji. Najbardziej lubi podejmować projekty związane z tematyką środowiska, ekologii, natury i zwierząt. Jego prace zostały nagrodzone licznymi nagrodami, które w branży infografiki dziennikarskiej uznawane są za prestiżowe wyróżnienie.

Przykłady infografik

Przykłady infografik

Podczas projektowania infografiki pojawia się wiele bieżących wyzwań i blokad twórczych. Jednym ze sposobów na ich przełamanie jest szukanie inspiracji w wymiarze internetu. Bardzo ważne jest wyszukiwanie dokładnych informacji, co znacząco przyspiesza to naszą naukę i rozwój. Najlepszym sposobem na uzyskanie powyższego efektu jest doprecyzowanie używanej frazy. Przykładowo, aby dotrzeć do projektów infografik, których autorem jest Guillermo Nagore, wpisz w okno wyszukiwarki Google frazę: „Guillermo Nagore infographics”. Niezbędnym warunkiem jest przełączenie na tryb wyników graficznych. Dzięki temu możesz zobaczyć przykłady projektów, które w Google Images pozycjonują się jako realizacje tego projektanta. 

 

Możesz również sprawdzić wyniki wyszukiwań ze słowem „infografika” w innych językach:

Guillermo Nagore infographic / infographics

Guillermo Nagore infografía (w języku hiszpańskim)

Guillermo Nagore infográfico (w języku portugalskim)

Guillermo Nagore infografik (w języku niemieckim)

Więcej informacji

Więcej informacji

W wielu miejscach świata nadal panuje przekonanie, że infografika toikona i wykres”. Jest to bardzo duże uproszczenie i zniekształcenie poglądu na tę branżę. To tak, jak porównywanie definicji alfabetu do jednej konkretnej litery. W świecie infografiki dziennikarskiej infografika jest utożsamiana z wizualną opowieścią. Czyli taką realizację, która wyraża treści w formie przekazu wizualnego. W takim ujęciu elementami, które tworzą kompozycję, mogą być bardzo różne: od ilustracji, zdjęć, szkiców, przekrojów, rzutów, przez proste przedstawienia aż po elementy bardziej abstrakcyjne jak wykresy czy grafy. W takim ujęciu odkrywamy, że infografika to zdecydowanie więcej niż wspomniana wcześniej ikona i wykres”. I tego podejścia uczymy w naszej platformie edukacyjnej. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej branży z produktów takich jak webinary, szkolenia online, poradniki czy materiały informacyjne, zapraszamy do naszego sklepu online: https://infografikapolska.pl/sklep/.

Kreatywne pozdrowienia,

Informacje o artykule

 

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.