Marco Hernandez to projektant infografik i grafik informacyjnych. Od grudnia 2021 pracuje dla magazynu The New York Times, jako grafik edytor. Nie boi się nowych wyzwań projektowych. Pracował jako projektant wizualizacji danych i zajmował wiele kierowniczych stanowisk. Jego projekty były drukowane w najważniejszych, branżowych, magazynach jak: The Zeit, „La Nación”, „Courrier International”, czy „The South China Morning Post”. Jest laureatem międzynarodowych nagród, w tym wyróżnień przyznanych w ramach konferencji Malofiej International Infographics Summit. Jego prace zostały wystawione na prywatnych wystawach w miastach takich jak Hong Kong czy Turyn.

Przykłady infografik

Przykłady infografik

A teraz wspólnie odkryjemy ciekawą serię infografik. Żeby do nich dotrzeć, kluczowym aspektem jest precyzowanie właściwej frazy pod wyszukanie. Jeśli chcemy znaleźć informacje o portfolio Marco Hernandeza, powinieneś wykorzystać frazę: „Marco Hernandez infographics”. W następnej kolejności przełącz widok na grafikę. Dzięki temu możesz zobaczyć przykłady projektów, które w Google Images pozycjonują się jako realizacje tego projektanta. Wiele projektów mogło zostać wykonanych przy współpracy zespołowej. Na pewno te wyniki mogą stanowić bezcenne wsparcie na etapie szukania inspiracji i podejmowania decyzji co do stylu projektowego naszej realizacji. Pamiętaj, że zdecydowanie lepiej jest wyznaczać swój unikatowy styl projektowy. Działanie z weryfikacją projektów innych infografików ma na celu zachęcenie cię do podejmowania odważnych decyzji i wejścia na ścieżkę projektowania z uwzględnieniem własnych umiejętności. 

 

Możesz również sprawdzić wyniki wyszukiwań ze słowem „infografika” w innych językach:

Marco Hernandez infographic / infographics

Marco Hernandez infografía (w języku hiszpańskim)

Marco Hernandez infográfico (w języku portugalskim)

Marco Hernandez infografik (w języku niemieckim)

Więcej informacji

Więcej informacji

Każdy element infografiki odgrywa ogromne znaczenie, ale jednym z ogromnych wyzwań projektantów infografiki jest jej użyteczność. Jak sprawić, aby infografika była w pełni zrozumiała dla odbiorcy? Mamy na to swoje sprawdzone sposoby, którymi dzielimy się w naszych kursach online, webinarach i szkoleniach o infografice. Jeśli chcesz uzyskać tę wiedzę, warto odwiedzić nasz sklep online: www.infografikapolska.pl/sklep. Zapraszamy też do sprawdzenia naszej platformy edukacyjnej.

Kreatywne pozdrowienia,

Informacje o artykule

 

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.