Wiele osób szuka gotowych szablonów infografik czy wzorów do pobrania. Jak pokazują szkolenia u samych liderów infografiki dziennikarskiej i ilustracyjnej to pierwszy krok do stworzenia realizacji, która nie będzie skuteczna. Oryginalność i unikatowość projektów to bardzo ważne aspekty w projektowaniu infografiki. Korzystając z gotowych szablonów, możesz stworzyć realizację, która będzie bardzo podobna do innych realizacji. Zobacz, jak robią to inni projektanci infografik, którzy stawiają na unikatowość i oryginalność przekazu wizualnego.
Przykłady infografik
Przykłady infografik
Analizowanie prac liderów infografiki to jeden z najlepszych sposobów rozwoju w zakresie projektowania infografik. Jak najprościej dotrzeć do infografik stworzonych przez Raula Rodrigueza? Na początku należy wpisać w okno wyszukiwarki Google frazę: „Raúl Rodríguez infographics”. Później wystarczy przełączyć widok na grafikę. W ten sposób zobaczysz wykaz przykład jego infografik. Biorąc pod uwagę, że Raúl Rodríguez pochodzi z Peru, warto sprawdzić również hiszpański odpowiednik tej frazy. W tym celu wpisz w okno wyszukiwarki graficznej hasło „Raúl Rodríguez infografía”.
Możesz również sprawdzić wyniki wyszukiwań ze słowem „infografika” w innych językach:
Raúl Rodríguez infographic / infographics
Raúl Rodríguez infografía (w języku hiszpańskim)
Raúl Rodríguez infográfico (w języku portugalskim)
Raúl Rodríguez infografik (w języku niemieckim)


Więcej informacji
Więcej informacji
Jak radzić sobie z efektywnym rozłożeniem treści w infografice, w przypadku gdy jest ich bardzo dużo? Wiele osób traktuje infografikę jak kadr, w którym należy na siłę zmieścić cały zestaw informacji, które otrzymali od zleceniodawcy, lub znaleźli samodzielnie w internecie. Takie podejście pokazuje, że nie została wykonana praca na poziomie redakcji treści. To etap, który powinien poprzedzić fazę umieszczania treści w infografice. Wtedy ten dylemat nie pojawia się podczas projektowania infografiki.
Treści powinny stanowić uzupełnienie formy wizualnej, a nie odwrotnie. Bardzo ważne jest odpowiednie wyważenie ilości treści. Więcej o tych działaniach i sposoby radzenia sobie z wyzwaniami nad redakcją treści przedstawiamy w naszych produktach i materiałach edukacyjnych. Wszystkie materiały cyfrowe znajdziesz w naszym sklepie online: www.infografikapolska.pl/sklep.
Sprawdź więcej naszych zasobów o infografice:
Wszystkie produkty: https://infografikapolska.pl/sklep/
Kursy online: https://infografikapolska.pl/kursy-online-o-infografice/
Webinary: https://infografikapolska.pl/webinary-o-infografice/
Książki o infografice: https://infografikapolska.pl/ksiazki-o-infografice
Narzędzia dla infografików: https://infografikapolska.pl/narzedzia-dla-infografikow

Kreatywne pozdrowienia,

Informacje o artykule
Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl
Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl
Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!
Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!
Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.
