Almu Cuesta to projektantka, która swój warsztat rozwijała pod okiem jednego z liderów świata infografiki: Fernanda Baptisty. Dzięki temu miała okazję pracować w jednym z najbardziej znanych czasopism, czyli magazynie „National Geographic”. W projektach infografik, które tworzy, wyróżnikiem są działania manualne i techniki warsztatowe. Wśród narzędzi w jej pracowni można znaleźć takie akcesoria jak: tektura, glina, pędzle, styropian, pianka modelarska, tkaniny czy farby akrylowe.

Przykłady infografik

Przykłady infografik

Aby dotrzeć do projektów infografik, których autorką jest Almu Cuesta, wpisz w okno wyszukiwarki Google frazę: „Almu Cuesta infographics” i przejdź do widoku z grafikami. Tak zobaczysz przykłady projektów, które w Google Images pozycjonują się jako realizacje tej projektantki. Wśród graficznych wyników wyszukiwania znajdziesz również projekty infografik, które były efektem pracy zespołowej. Tym działaniem możesz dotrzeć również do wykazu osób i innych projektantów, z którymi współpracowała Almu Cuesta. Przy wielu infografikach realizowanych przez duże działy infografik (np. w dziale National Geographic) pracuje zespół projektantów, ilustratorów, naukowców, a także specjalistów z całego świata. Jest to oczywiście związane z charakterystyką infografik, które powstają dla tego magazynu. Grupą docelową i odbiorcami tych projektów są najczęściej pasjonaci danego tematu, którzy potrafią zweryfikować działania zespołu projektowego. Dlatego proces projektowy w takich magazynach jak National Geographic jest bardzo czasochłonny i nastawiony na rzetelną weryfikację informacji, na podstawie których powstaje infografika. 

 

Możesz również sprawdzić wyniki wyszukiwań ze słowem „infografika” w innych językach:

Almu Cuesta infographic / infographics

Almu Cuesta infografía (w języku hiszpańskim)

Almu Cuesta infográfico (w języku portugalskim)

Almu Cuesta infografik (w języku niemieckim)

Więcej informacji

Więcej informacji

Myślisz o podniesieniu swoich umiejętności projektowania infografiki? Zastanawiasz się, od czego zacząć, żeby infografika była angażująca i estetyczna zarazem? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszych produktach cyfrowych i kursach online, które znajdziesz na www.infografikapolska.pl/sklep. Jeśli chcesz odkryć branżę infografik dziennikarskiej i ilustracyjnej zachęcamy również do sprawdzenia naszej platformy edukacyjnej.

Kreatywne pozdrowienia,

Informacje o artykule

 

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.