Projektujesz infografikę? Szukasz książki o infografice pod swoją pracę naukową? Potrzebujesz inspiracji pod projekt infografiki? lub projekt infografiki? W tym roku ukazała się publikacja pt. Infographics: The Power of Visual Storytelling. Autorami są: Jason Lankow, Josh Ritchie, Ross Crooks. Warto zwrócić na tą pozycję uwagę. Zawiera cenne informacje o infografice zarówno z ujęcia teoretycznego jak i praktycznego. Osobiście uważam, że ta książka pokazuje infografikę z perspektywy marketingowej.
Dowiesz się, jak w infografice wyjaśnić temat, przedstawić pomysł lub proces, używając mocnej ilustracji, która przyciąga zainteresowanie i zapewnia natychmiastowe zainteresowanie. Dowiesz się również, jak tworzyć ciekawe historie ( z niejawnych lub nudnych danych) i przekształcić je w komunikację wizualną, która pomoże budować marki i zwiększać sprzedaż. Publikacja zachęca do wykorzystania moc treści wizualnych do komunikowania się z odbiorcami i angażowania ich, przyciągania uwagi i poszerzania rynku.
W książce dowiesz się, że Infografiki dają ogromny potencjał wykorzystania medium komunikacyjnego jako narzędzia marketingowego poprzez tworzenie treści infograficznych, które można udostępniać dalej.

SPIS TREŚCI

Spis Treści / TABLE OF CONTENTS
Intro

1. Introduction 010

A Brief History of Infographics 014

The Purpose of This Book 018

What This Book Is Not 018

A Note on Terminology 019

How to Use This Book 024

Chapter 01. Importance and Efficacy: Why Our Brains Love Infographics 028

Varied Perspectives on Information Design: A Brief History 031

Objectives of Visualization 038

Appeal 040

Comprehension 044

Retention 050

Chapter 02. Infographic Formats: Choosing the Right Vehicle for Your Message 056

Static Infographics 060

Motion Graphics 074

Interactive Infographics 082

Chapter 03. The Visual Storytelling Spectrum: An Objective Approach 088

Understanding the Visual Storytelling Spectrum 090

Chapter 04. Editorial Infographics 112

What Are Editorial Infographics? 114

Origins of Editorial Infographics 122

Editorial Infographic Production 128

Chapter 05. Content Distribtion: Sharing Your Story 146

Posting on Your Site 149

Distribution Your Content 152

Patience Pays Dividends 159

Pozdrawiam kreatywnie,

Informacje o artykule

 

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk

Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Data aktualizacji: 27.12.2023 r.
Autor: Zespół Infografika Polska
Redakcja: Natalia Cieślak
Nadzór merytoryczny: Anita Bednarczyk
Korekta: Katarzyna Kamińska
Grafiki: infografikapolska.pl/baza
Źródło informacji: Institute of Infographics
Kontakt z redakcją: info@infografikapolska.pl

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.

Wyrusz z nami w wirtualną podróż do świata infografiki ilustracyjnej i dziennikarskiej!

Nasze kursy o infografice to wirtualna przygoda, w której możesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca, eksplorując nieznany dotąd świat. To idealna możliwość poszerzenia swoich horyzontów, bez wychodzenia z domu.